imageAplicaţia eToken BCR

eTokenBCR este o aplicaţie pentru mobil, alternativa dispozitivului Token, care generează coduri unice şi care permite identificarea clienţilor ca utilizatori 24 Banking și autorizarea rapidă şi sigură a tranzacţiilor efectuate prin acest serviciu.

Cu eTokenBCR te poţi autentifica şi autoriza tranzacţii mai uşor, de oriunde şi oricând!

Poţi opta pentru eTokenBCR în sucursalele BCR. Pentru a putea utiliza aplicaţia, este necesară descărcarea şi instalarea ei pe telefonul mobil cu sistem de operare iOS, Android sau Windows Phone 8.

Urmează activarea, care se realizează prin utilizarea următoarelor date personale primite de la BCR: seria token, codul de autorizare, codul de activare.

NOU
Aplicația eToken BCR pentru telefoane mobile cu iOS oferă acum posibilitatea optării pentru autentificare prin scanarea amprentei pentru telefoanele mobile cu funcția Touch ID.

NOU
Pentru ca plățile să-ți ocupe cât mai puțin timp, la autentificarea în Touch 24 Banking poți accesa automat aplicația eToken BCR pentru generarea codurilor unice.

Descarcă aplicația chiar acum, în funcție de sistemul de operare al tefonului tău mobil:

Poţi opta pentru eToken în orice sucursală BCR.

Pentru a putea utiliza aplicaţia eTokenBCR, este necesară activarea ei pe telefonul mobil.

La accesarea aplicaţiei va apărea ecranul de mai jos:

În meniul Activează acum, este necesară completarea câmpurilor din imagine, prin utilizarea  următoarelor date personale primite de la BCR:

  • Seria token
  • Codul de autorizare
  • Codul de activare

Codul de activare necesar finalizării procesului de activare a fost transmis automat prin SMS la numărul tău de telefon înregistrat în sistem.

Click pe butonul OK pentru trecerea la pasul următor:  setarea codului PIN.

Posibilitatea de utilizare ulterioară a aplicaţiei eTokenBCR este condiţionată de cunoaşterea codului PIN. Codul PIN setat este o informaţie confidenţială şi nu trebuie dezvăluită nimănui.

Codul PIN se va introduce de fiecare dată pentru generarea codurilor unice necesare autentificării (OTP) şi autorizării tranzacţiilor (DS).

Codul PIN permite minim 6, maxim 20 caractere alfanumerice.

După setarea şi confirmarea codului PIN apasă butonul OK pentru finalizarea procesului de activare.

Este un cod de securitate, care îţi oferă siguranţă pentru accesarea aplicaţiei eTokenBCR. În momentul activării, vei seta codul PIN preferat prin introducerea combinaţiei dorite (permite minim 6, maxim 20 caractere alfanumerice), apoi îl vei confirma prin reintroducerea acestuia.

Astfel posibilitatea de utilizare ulterioară a aplicaţiei eTokenBCR este condiţionată de cunoaşterea codului PIN. Codul PIN setat este o informaţie confidenţială şi nu trebuie dezvăluită nimănui.

În cazul în care codul PIN este introdus eronat de 3 ori, aplicaţia eTokenBCR se va bloca, fiind necesară reactivarea acesteia.

Schimbarea codului PIN

Pentru această operaţiune te rugăm să accesezi meniul “Setări” şi selectează “Schimbare cod PIN”.

După deschiderea aplicaţiei şi accesarea butonului “Login” , introduceţi codul PIN. Pe ecranul telefonului se va afişa codul unic necesar autentificării in Click şi Alo 24 Banking BCR.

Prin deschiderea aplicaţiei şi accesarea butonului “Semnătura”. Pe ecranul telefonului se vor afişa 3 campuri, în care veţi introduce:

  • codul PIN
  • suma tranzacţiei prin Click 24 Banking BCR, fără virgulă, în format întreg (întotdeauna cifrele vor fi îngroşate pentru evidenţiere), ex: 563,00 se va scrie 56300
  • ultimele 4 cifre din IBAN-ul beneficiar al tranzacţiei prin Click 24 Banking BCR. Dacă acesta cuprinde şi litere, se vor scrie doar ultimele 4 caractere numerice (întotdeauna cifrele vor fi îngroşate pentru evidenţiere).

Exemplu:

  • cifrele introduse în aplicaţia eTokenBCR vor fi: “3456”

 

  • cifrele introduse în aplicaţia eTokenBCR vor fi: “7412”

Aplicaţia eTokenBCR va genera codul unic DS.

Codul unic OTP/ DS generat de aplicaţia eTokenBCR este valabil 64 de secunde.

Prin deschiderea aplicaţiei şi accesarea butonului “Semnătura - cod QR”. Astfel, aplicaţia oferă posibilitatea de a scana codul QR afişat in Click 24 Banking versiunea desktop. Pe ecranul telefonului se vor afişa 3 campuri, în care, automat după scanare, se vor autocompleta  suma tranzacţiei şi ultimele 4 cifre ale contului beneficiar. 

Se va introduce doar codul PIN pentru a valida generarea codurilor unice de semnare (DS – Digital Signature).

Este o opţiune care va fi folosită doar în cazul în care autentificarea sau autorizarea tranzacţiilor iniţiate prin Click 24 Banking BCR nu se poate finaliza, deşi aveţi certitudinea că aţi introdus un cod unic OTP/ DS generat corect.

Pentru sincronizarea aplicaţiei eTokenBCR accesaţi meniul “Setări” – “Sincronizare automată”. Pentru sincronizare este necesară o conexiune activă la internet.

La fiecare utilizare a aplicaţiei eTokenBCR, pentru generarea codurilor unice de autentificare sau autorizare, este necesară validarea acestora prin introducerea codului PIN.  

La fiecare introducere eronată a codului PIN, aplicaţia eTokenBCR va semnala numărul încercărilor eşuate. 

În cazul introducerii eronate de trei ori consecutiv a codului PIN, aplicaţia eTokenBCR se va bloca. Pentru deblocare este necesară reactivarea acesteia.

Pentru reactivarea aplicaţiei veţi folosi seria eTokenBCR şi codul de autorizare – primite în unitatea BCR la momentul activării, împreună cu codul de reactivare. Pentru generarea unui cod de activare valid este necesară contactarea serviciului Suport Tehnic – apel gratuit din orice reţea naţională către TelVerde: 0800.801.BCR (0800.801.227) sau la 021/407.42.00 - apelabil la tarif normal din ţară şi din străinătate. Codul de reactivare este valabil 30 minute.